sobota, 27 stycznia 2018

Chciałbym wiele zmienić aby było coraz lepiej...







Dawno nic tutaj nie pisałem i postanowiłem że dodam wpis ^^ 

Czasem prościej jest się odciąć i żyć swoim życiem... bloga można  prowadzić bardzo długo ja czasem pisałem o wszystkim i  czymś o czym  do końca nie powinienem.
Gdy miałem problem to pisałem o tym jak mi źle itp.
Ludzie różnie mogą postrzegać takie osobiste wpisy i wiem że to 
nie na miejscu pisać tak  o wszystkim lecz chciałem wyrazić swoje
 uczucia i to jak odbieram pewne sytuacje życiowe. 

 Napisałem o tym co wydarzyło się w moim życiu...
To nie jest zawsze  takie proste aby pisać o sprawach które miały miejsce w swoim czasie.


Każdy może pisać to co chce i tak to już jest.
Nie zawsze ludzie piszą prawdę -.-
Już wiele razy się przekonałem co do tego że 
ludzie w internecie kłamią.


Podoba mi się bardzo tekst piosenki 


ESCAPE THE FATE-HUMAN









5 komentarzy:

  1. Dawiduś jaki piękny i mądry wpis dodałeś! ❤
    Podobają mi się bardzo Twoje nowe focie <3. Taka blond Rilakkumcia... czarujesz mnie i przyciągasz swoim urokiem ^^ :* :* :*. Nie potrafię przestać myśleć o Tobie <333 ❤❤❤.
    Trzeba dążyć do marzeń i nie poddawać się. Zgadzam się z tym wszystkim. Życie nas uczy, zmienia nas na lepsze.

    PS: Cudowne masz tło teraz *.* :D :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że tak uważasz !
      Miło że się podobają moje nowe zdjęcia ;)
      Dziękuje :* :* :* Ja też ciągle o tobie myślę wiesz :)
      Dokładnie tak jest ❤❤❤ Super że tło się tobie podoba ^^
      Aniu dziękuje ci bardzo za komentarz <3

      Usuń
  2. Znowu jestes z ta anka? Boze wspolczuje, mialam nadzueje ze jednak przejrzales jaka ona jesr ale jak widze wolisz byc pod pantoflem dzieciaka niz znalesc sobie kobiete, i tak dlugo nie wytrzymasz bo ona sie nie zmieni i z mamusia befa cie monitorowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znasz sytuacji i nie musisz współczuć, nie wiesz jak to jest,po za tym nie wiem kim jesteś i pisać z anonima to każdy może.
      Dobrze znam Anie a ty wcale jej nie znasz,więc się nie wypowiadaj. Nie pozwolę sobie na to aby ktoś mnie sprawdzał bo to nie ma sensu,zmieniłem podejście do pewnych spraw.

      Usuń