poniedziałek, 8 października 2018

Dawste Painted Creepy Cute Makeup






Hej  tak wyglądam w makijażu który  można uznać 
za makijaż na Halloween.



Zacznę od tego że na tym blogu mogę napisać cokolwiek zechcę i na prawdę nie mam pojęcia za co się zabrać. Ostatnio nie mam weny na to aby cokolwiek wymyśleć. 

Opiszę trochę moich przemyśleń : 

Myślałem że jestem słaby że nie  będę potrafił tak żyć, że sobie nie poradzę... Zawiodłem się sam na sobie. Potem odkryłem że w moim życiu pojawiła się pustka i nikt nie wypełnił pustki która we mnie była. Żyłem ale bez uczuć. Wszystko było dla mnie takie obojętne. Udowodniłem sobie że jestem wiele wart.




Moje ulubione

Piosenki które ostatnio  słucham : 











2 komentarze:

  1. Wyglądasz cudnie mój kochany. Masz 'bajkowe oczka' w Twoich nowych soczewkach. Jestem zachwycona jak zawsze i wszystko bardzo mi się podoba ❤.
    Twoje przemyślenia z początku były dla mnie nieco zagadkowe... lecz teraz już oboje wiemy, że fałszywe przyjaźnie nie trwają wiecznie i nie potrafią się cieszyć czyimś szczęściem. Ludzi poznaje się po latach, życiowe sytuacje pokazują nam jacy oni tak naprawdę są dla nas i czy są warci poświęcania im czasu. Nie warto się tym przejmować. Nikogo się nie zatrzyma - ktoś przychodzi, ktoś odchodzi, a życie trwa dalej i tak jak napisałeś w swojej notce: "Trzeba cieszyć się z tego, co się ma i dążyć do tego, aby czuć szczęście" :).
    Też doceniam Dawidku uczucie, jakie łączy nas już od lat i to uczucie jest tak silne, że potrafiło już przetrwać niejedną burzę. Jesteś dla mnie tą prawdziwą miłością, jedyną miłością. Jestem i będę z Tobą na dobre i na złe już na zawsze. Potrafię nie tylko kochać, ale również być najlepszą przyjaciółką od serca dla Ciebie, bo wiem że tak lubisz. Myślę, że miłość może być wszystkim... dobrym słowem, wsparciem, szczerą rozmową, najlepszym czasem... może ona zastąpić nam wiele, bo jest ona dla nas czymś więcej, czymś najważniejszym ♡.
    Fajnych piosenek słuchasz. Przyjemna muzyka zawsze wprowadza w dobry nastrój :).
    Kocham Ciebie mocno, najmocniej na świecie mój Najdroższy <3 ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥ ♥ ♥ ♥. Tulkam i całuję :* :* :* :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak milutko Aniu uważasz że moje oczka są bajkowe ^^ Soczewki tak sprawiają że wygląd oczu jest niesamowity.
    Często jest tak w życiu że nie pisze się dosłownie wszystkiego...Ważne że zrozumiałaś mnie. Miałem trochę gorszy nastrój i musiałem napisać to co siedziało we mnie wiesz o tym że fałszywe przyjaźnie były w moim życiu i wiem że to tylko stracony czas. Tak nie warto się przejmować lecz czasem są momenty kiedy człowiek ma chwile na to aby przemyśleć to co się wydarzyło w życiu. Cieszę się że możemy liczyć na siebie i że wybraliśmy siebie. Dużo nam pomaga rozmowa bo potrafisz mnie zrozumieć i doceniam to. Nasza miłość wiele znaczy jest niesamowita i szczególna. Tak miło mi się czyta komentarz od ciebie bo napisałaś to z całego serca ♡
    Kocham Ciebie Najmocniej Na Świecie moja Kiciuniu Najdroższa <3 ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥ ♥ ♥ ♥
    Przytulciam ciebie i całuję aww :* :* :* :*

    OdpowiedzUsuń